State of the Game: Star Wars: The Old Republic

BH

Една от най-първите статии на този блог беше за The Old Republic – още когато се чудех дали ми се започва изобщо начинанието, едно от тестовите ми текстчета беше точно за тази игра. Сега, като олегнал блогър с едно минимум десет поста и месеци къртовски труд зад гърба си, е време да се върнем към TOR-чето и да видим как са се развили нещата.

Традиционно, по Коледа, дори в години, когато не излиза нов Star Wars филм, си пускам месец-два ваканция в света на светлинните мечове, посредствените истории и тъпия геймплей. 2015-та не беше изключение. Доста секси трейлърът за новия експанд, който избухна към средата на годината, определено помогна. Вкарах два месеца в акаунта и след като издухах прахта от къщата на Nar Shada, реших да тествам какво се случва в Knights of the Fallen Empire.

Вярно е, че последния път като играх, го направих за по-дълго и главното ми геройче е доста оядено, но още в началото ми направи впечатление колко безобразно лесно минавам през играта. Малко ме изненада и структурата в началото на експанда – кътсцена, коридор с 3 групи лоши, кътсцена, коридор с 3 групи лоши и така до безкрай. Представете си ужаса ми, когато това продължи през следващите десетина часа. Далеч съм от мисълта да очаквам някакви невероятни иновации в геймплей-перспектива от MMO, чиято основа се таи в най-старите версии на World of Warcraft. Това, обаче, по никакъв начин не означава, че очаквах да се впусна в посредствен Metal Gear Solid с джедаи. Не мога да говоря за качеството на самата история в експанда, просто всичко ми беше толкова безлично, невдъхновено и скучно, че сторито нямаше никакъв шанс да ме грабне.

След известни мъки си казах “ОК, това все още е The Old Republic” – има няколко класа, които не съм доиграл. Последен път съм минавал играта от страната на Републиката преди години, а Rise of the Hutt Cartel и Shadows of Revan изобщо не съм. Реших да си пусна джедайката тийнейджър (да се чете, като 12-то ниво) и да поиграя частта от играта, която знам, че е читава. Проблемът е, че скоростта, с която се вдигат нива, комбинирана с факта, че компаниъните ти са БЕЗСМЪРТНИ МАШИНИ ЗА СМЪРТ, тотално убива каквото и да е предизвикателство в The Old Republic. Което довежда до ситуацията от горе, макар и с малко по-вълнуваща история, допълнителни разсейки и красиви зони, из които да се разхождаш.

Вероятно, ако никога или поне от няколко години не си се впускал в изключително забавния свят на SW: TOR, всичко, което казах преди няколко месеца, продължава да важи с пълна сила. Играта все още е страшно красива и ако ти е новичка и свежа, вероятно ще успееш да убиеш доста време, преди да започне да ти прави впечатление, че на геймплейно ниво не се случва нищо. Или поне повече нищо от обикновено. Така че препоръката си остава, просто трябва да се има едно наум.

State of the Game: Star Wars: The Old Republic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *